בית Uncategorized קח לך חופשה וקח מאיתנו 3 טיפים לדברים שאפשר לעשות בה כדי להרוויח

קח לך חופשה וקח מאיתנו 3 טיפים לדברים שאפשר לעשות בה כדי להרוויח

על ידי erez polak
מחקרים מראים קשר בין חופשה לעלייה בהכנסה
זמן קריאה: 2 דק'

מחקרים מראים שקיים קשר בין חופשה לבין הגדלת הכנסות. גם סיפורי ההצלחה של האנשים העשירים בעולם שבנו את עצמם מאפס – מספרים את אותו סיפור. אז איך חופשה יכולה לעזור לך להגדיל את ההכנסה? 3 טיפים שאסור לך לפספס.

בקיצור ולעניין

  • ללמוד מה אנשים במקומות אחרים אוהבים יכול להיות שווה כסף.
  • ללמוד איך לעבוד פחות ולא לוותר על ההכנסה.
  • להבין איך לחבר בין המצוי לבין הרצוי.

  

מחקרים מצאו קשר בין חופשות לבין פרודוקטיביות מוגברת. מחקר שפורסם ב – "Journal of Happiness Studies" מצא כי עובדים שיוצאים לחופשות באופן קבוע הם בדרך כלל פרודוקטיביים יותר ומרוצים מעבודתם בהשוואה לאלה שלא. הרפיה והניתוק מהעבודה במהלך חופשה מאפשרים לעובדים להטעין מצברים, מה שמוביל להגדלת הפרודוקטיביות והמעורבות שלהם כאשר הם חוזרים לעבודה, ובכך לשפר את הביצועים והרווחים שלהם. אבל לחופשה יש כוח גם לשנות לך את החיים. רוצה לדעת איך?

1. לצאת מהסביבה שלך כדי ללמוד מה אנשים אחרים אוהבים

הווארד שולץ, המנכ״ל לשעבר של סטארבקס, נסע ב – 1980 לטיול לאיטליה. החופשה הזאת שינתה את חייו ואת העתיד של סטארבקס.

באותה תקופה, שולץ היה מנהל שיווק בסטארבקס, רשת קטנה בסיאטל שמוכרת פולי קפה באיכות גבוהה. במהלך חופשתו באיטליה הוא שם לב לפופולריות של ברי האספרסו במילאנו והוקסם מתרבות הקפה, הקהילה, והקשרים החברתיים שבר האספרסו האיטלקי אלה מייצר. הוא הרגיש משהו בקפה שהוא יותר מאשר רק המשקה עצמו, שזו חוויה שמפגישה אנשים.

כששולץ חזר לארצות הברית, הוא הציג את הרעיון למכור קפה מבושל בחנויות לבעלים של סטארבקס. הם לא התלהבו, מה שהוביל את שולץ לעזוב את החברה ולהקים רשת בתי קפה משלו, בניחוח תרבות הקפה האיטלקית.

כמה שנים לאחר מכן רכש שולץ את סטארבקס והפך אותו למותג אותו אנו מכירים היום, בהתבסס על הקונספט שגילה לראשונה במהלך חופשתו באיטליה.

2. לעבוד פחות ולא לוותר על ההכנסה

טים פריס, מחבר הספר "The 4-Hour Workweek"' לקח חופשה ארוכה לאירופה ואסיה לאחר שהרגיש שחיקה גדולה בחברה בה עבד 80 שעות בשבוע. במהלך החופשה הוא נאלץ לייעל את תהליכי העבודה שלו כדי לשמור על העסק, מה שהוביל אותו להפחית באופן משמעותי את שעות העבודה מבלי להתפשר על ההכנסה.

חווית הנסיעה שלו ושינוי אורח החיים כתוצאה מכך הביאו אותו לכתוב את "שבוע העבודה של 4 שעות", הספר הפך ל – "בסטסלר", והפך את פריס לגורו פרודוקטיביות מבוקש. החופשה שלו לא רק שינתה את הרגלי העבודה ואת החיים שלו, אלא גם עוררה השראה בקרב רבים אחרים לחשוב מחדש על האיזון בין עבודה לחיים.

3. לעשות חיבורים בין המצוי לבין הרצוי

קווין סיסטרום עבד על אפליקציית שיתוף מיקום בשם Burbn, אבל הציפיות לא תאמו את המציאות והאפליקציה לא הצליחה להמריא. במהלך חופשה במקסיקו, קווין ניסה לצלם תמונה של שקיעה יפה, אבל הוא הרגיש שהמצלמה של הטלפון שלו לא הצליחה ללכוד אותה כראוי. הוא גם הבחין כי ארוסתו דאז פרסמה תמונות מעלפות, ושהיא השתמשה במסננים שהיו זמינים בכמה אפליקציות. באותה חופשה נולד הרעיון של אינסטגרם.
.

רוצה שמומחים מקצועיים יסייעו לך למצוא את אפיקי ההשקעה וחיסכון המתאימים ביותר לצרכים שלך? השאר פרטים ונציגים מחברות מובילות שבחרנו עבורך יחזרו אליך בקרוב, ללא שום התחייבות. 

רוצה לקבל הצעה לא מחייבת?

התכנים באתר לא מהווים תחליף לייעוץ\שיווק  פנסיוני\השקעות\כללי המותאם לצרכיו של כל אדם והם מהווים מידע כללי בלבד. מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע בעלי רישיון או התמחות מתאימה לפני קבלת החלטה במוצרים פיננסים. האתר מהווה מקור מידע כללי בלבד.

מאמרים קשורים