בית ביטוח האם כל ילד צריך ביטוח בריאות פרטי?

האם כל ילד צריך ביטוח בריאות פרטי?

על ידי צוות MoneyTips
האם כל ילד צריך ביטוח פרטי
זמן קריאה: 2 דק'

ביטוח בריאות פרטי לילדים יכול לסייע להורים להשיג את הטיפול הרפואי הטוב ביותר לילד, בעלות נמוכה מאוד ביחס לכיסויי הביטוח. 5 סיבות מדוע הוא מתאים לכל ילד.

ביטוח בריאות פרטי מסייע למבוטחים לקבל טיפול רפואי איכותי, זמין ומהיר. ביטוח זה הוא פתרון שמאפשר למבוטחים לקבל השתלות איברים בארץ או בחו"ל, לקבוע ניתוחים מסובכים ולקבל טיפולים ותרופות יקרות שאינן כלולות בסל התרופות. עלות הביטוח הרפואי הפרטי היא נמוכה ביחס לטיפולים אותם המבוטח מקבל בעת הצורך, מה גם שככל שגיל המבוטח צעיר יותר – כך הביטוח הרפואי זול יותר, והוא נשאר זול מאוד לשני עשורים.

בקיצור ולעניין

  • ביטוח בריאות פרטי מכסה את השירותים שקופת החולים איננה מכסה.
  • ככל שהילד צעיר יותר כך עלות הביטוח זולה יותר.
  • מחיר ההצטרפות הנמוך נשאר נמוך לשני עשורים.
  • מאפשר טיפולים במאות אלפי שקלים.
  • ביטוח הבריאות הפרטי מממן את שכרו של המנתח הפרטי אותו בחרת.

ביטוח בריאות פרטי מכסה שירותים רפואיים שאינם כלולים בקופות החולים

קופות החולים בארץ מעניקות סל שירותי בריאות בסיסי לכל תושב. הזכות הזו קיימת לכל ילד במדינת ישראל בחינם, מרגע לידתו. מדובר בביטוח בריאות ממלכתי, אשר מכסה טיפולים רפואיים בסיסיים ושאינו מכסה טיפולים מורכבים כמו השתלות או ניתוחים בחו"ל. ביטוח בריאות פרטי מאפשר להורים להשיג תרופות שאינן כלולות בסל הממלכתי ולהימנע מתלות במצב כלכלי בכל הנוגע לבריאות הילדים.

ככל שמבטחים את הילד בגיל צעיר – כך הפרמיה זולה יותר

מחיר ביטוח הבריאות יורד ככל שהילד המבוטח צעיר יותר. ככל שגיל המבוטח צעיר, כך הסיכונים אותם נוטלים חברות הביטוח פוחתים, מה שמשפיע באופן ישיר על מחיר הביטוח לטווח הקצר, אבל גם לטווח הבינוני והארוך.

מחיר ההצטרפות נשאר כפי שהוא עד גיל 21

בכל הנוגע למחיר לילדים, חשוב לדעת שעלות הפרמיה נשארת קבועה עד גיל 21 ולאחר מכן היא מתעדכנת אחת לעשור. ככל שמצטרפים בגיל צעיר יותר המחיר הוא זול יותר, אבל היתרון המשמעותי הוא שמחיר ההצטרפות לביטוח הוא המחיר שילווה אותך לשני העשורים הקרובים.

ביטוחי בריאות פרטיים כוללים מימון טיפולים שעולים מאות אלפי שקלים

טיפולים רפואיים שאינם כלולים בסל התרופות הם בדרך כלל טיפולים רפואיים יקרים מאוד, שיכולים להגיע למאות אלפי שקלים. ביטוח בריאות פרטי כולל מימון של טיפולים מסובכים ויקרים מאוד, כמו השתלות בארץ ובחו"ל ומימון מלא של הוצאות נלוות.

ביטוח בריאות פרטי לילדים מאפשר מימון של צוות רפואי אישי

במקרה של טיפול רפואי מסובך שילד צריך לעבור, ההורים רוצים לדעת שיש להם את האפשרות לבחור את הרופא, את המטפל, את המנתח ואפילו את בית החולים הטוב ביותר. הביטוח מאפשר לך לבחור את הצוות הרפואי (כמו רופא מנתח למשל) עבור הילד, ומממן את שכרו.

ביטוח חיים בינו ביטוח משלים לבריאות

שימו לב כי משפחות רבות בוחרות הגנה כלכלית נוספת בדמות ביטוח חיים המזכה את מי שנשאר מאחור בסכום כסף חד פעמי בגובה הנקבע בזמן עריכת פוליסת הביטוח, מדובר בביטוח מומלץ לכל משפחה וגם חובה בזמן לקיחת משכנתא. על ביטוח חיים

רוצה שמומחים מקצועיים יסייעו לך לשמור על ילדך נכון יותר? השאר פרטים ונציגים מחברות מובילות שבחרנו עבורך יחזרו אליך בקרוב, ללא שום התחייבות.

רוצה לקבל הצעה לא מחייבת?

התכנים באתר לא מהווים תחליף לייעוץ\שיווק  פנסיוני\השקעות\כללי המותאם לצרכיו של כל אדם והם מהווים מידע כללי בלבד. מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע בעלי רישיון או התמחות מתאימה לפני קבלת החלטה במוצרים פיננסים. האתר מהווה מקור מידע כללי בלבד.

מאמרים קשורים