בית כלכלת המשפחההלוואות הלוואות לקיץ? 3 טיפים לצלוח את החופשה בלי הבנק

הלוואות לקיץ? 3 טיפים לצלוח את החופשה בלי הבנק

על ידי erez polak
הלוואות לקיץ
זמן קריאה: 2 דק'

חופשת הקיץ גובה מאיתנו מחיר כלכלי כבד, בטח להורים שבינינו. זו התקופה שבה הבנקים וחברות האשראי יוצאים בקמפיינים למתן הלוואות לחופשה הבאה שלכם, הלוואה שלרוב הולכת לכיסוי הקייטנות וימי ההעדרות מהעבודה. האם אתם באמת צריכים את ההלוואה או שאולי מגיע לכם סיוע כספי?

לקראת חופשת הקיץ הבנקים וחברות האשראי מתחילים לפרסם את מסלולי ההלוואות השונים אותם הם עוטפים בעטיפה מרשימה עם תמונות יפות של נופשים וטיסות למקומות אקזוטיים בעולם, אבל האמת היא שמדובר בהלוואה רגילה לכל מטרה. לא מעט אנשים שוקלים לרכוש את ההלוואות לקיץ כדי להצליח לשרוד כלכלית וגם, בין היתר, לטוס לסופ"ש ארוך ביוון או בטורקיה או לפחות בארץ כדי להצדיק את הרכישה. אז לפני שאתם ממהרים לתפוס את הפיתיון היפה ולהתחייב להחזר חודשי קבוע לבנק, יש עוד כמה דרכים בהן תוכלו לצמצם את ההוצאות בחופשת הקיץ. הנה 3 מהן:

בקיצור ולעניין

  • הורים יחידים? אולי מגיע לכם סיוע מהמדינה במימון קייטנות.

  • הורים יחידים או הורים ל – 4 ילדים ויותר? אולי מגיע לכם מענק לימודים.

  • הורים לילדים שמחפשים תעסוקה לקיץ? בטוח מגיעות לכם מגוון הנחות.

  

סיוע להורים עצמאיים (הורים יחידים) במימון קייטנות

חופשת הקיץ בישראל מציבה את ההורים בעמדה שבה הם נאלצים לעבוד פחות ולשלם יותר. הפתרון הנפוץ בארץ הוא קייטנה, אבל מדובר בהוצאה של כמה מאות עד כמה אלפי שקלים.

מה אפשר לעשות? אם אתם הורים רווקים, אלמנים או גרושים וללא בני זוג ידועים בציבור, או שאתם עונים על יתר ההגדרות של – הורה יחיד, אז יכול מאוד להיות שמגיע לכם סיוע במימון קייטנות לילדים. 

לבירורים ובדיקת הזכאות ניתן לפנות למוקד חברת מילגם:

טלפון: 03-5652310

פקס: 073-3901099

דוא"ל: sherut@avoda.milgam.co.il

מענק לימודים בחודש אוגוסט

אם אתם משפחה מרובת ילדים עם 4 ילדים לפחות, ייתכן ומגיע לכם מענק לימודים בסכום של 1,101 ₪ לכל ילד (נכון לספטמבר 2023). המענק משולם בחודש אוגוסט והוא ניתן עבור ילדים שנולדו בתאריכים מ-1.1.2006 עד 31.12.2017, לילדים להורה עצמאי (משפחה חד-הורית), ולילדים ממשפחות עם 4 ילדים ויותר עד גיל 18 המקבלות קצבת נכות כללית, הבטחת הכנסה, מזונות, שאירים או אזרח ותיק. פרטים נוספים באתר הביטוח הלאומי. 

כניסה מוזלת לאתרים ולאטרקציות בארץ

חברות האשראי והבנקים מציעים לכם הלוואות, אבל דבר נוסף שהם מציעים לכם זה הטבות. לא רק חברות האשראי עושות את זה, גם מפעל הפיס, קרנות השוטרים, ארגוני המורים, וגם חברות פרטיות אשר מציעות מאגר קופונים כמו גופון והייטקזון. בנוסף, רשות הטבע והגנים מציע מנוי מטמון במחיר שנתי שווה לכל כיס שמאפשר לכם כניסה למגוון אתרים ופעילויות ללא תוספת עלות.

לטיפים נוספים בנושאי חיסכון והשקעות >>

 

רוצה שמומחים מקצועיים יסייעו לך למצוא את אפיקי ההשקעה וחיסכון המתאימים ביותר לצרכים שלך? השאר פרטים ונציגים מחברות מובילות שבחרנו עבורך יחזרו אליך בקרוב, ללא שום התחייבות. 

רוצה לקבל הצעה לא מחייבת?

התכנים באתר לא מהווים תחליף לייעוץ\שיווק  פנסיוני\השקעות\כללי המותאם לצרכיו של כל אדם והם מהווים מידע כללי בלבד. מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע בעלי רישיון או התמחות מתאימה לפני קבלת החלטה במוצרים פיננסים. האתר מהווה מקור מידע כללי בלבד.

מאמרים קשורים