בית כלכלת המשפחה איך לשלם בחו"ל: 4 טיפים שיעזרו לך לחסוך זמן וכסף

איך לשלם בחו"ל: 4 טיפים שיעזרו לך לחסוך זמן וכסף

על ידי erez polak
איך משתלם לשלם בחול
זמן קריאה: 3 דק'

עומד לטוס לחו"ל וחושב איך לשלם? רגע לפני שאתה מפנה יום כדי למשוך כסף ולחפש איזה צ'יינג' גובה את העמלה הנמוכה ביותר, עצור שנייה ובדוק האם המקום אליו אתה מגיע מקבל מזומן. במדריך הבא תגלה איך הכי משתלם לשלם בחו"ל, איפה תוכל לבדוק את גובה העמלה, ואיפה אין עמלות בכלל.

בקיצור ולעניין:

  1. לא בטוח שיקבלו את המזומן שלך.
  2. כך תבדוק בקלות כמה תעלה לך עסקת אשראי בחו"ל כולל עמלות.
  3. כך תבדוק בקלות את עמלות משיכת מזומן בכספומט – ATM.
  4. תשלום בנייד: מידע במקום עמלות.

כמה מזומן להוציא? אירופה מפסיקה לקבל מזומן

מדינות מסוימות, כמו שוודיה והולנד, וגם באזורים רבים בבריטניה ובמיוחד בלונדון, יהיה לך קשה מאוד למצוא מקומות שמקבלים כסף מזומן. מדינות מערב אירופה נעות באופן ברור לעבר ביטול הכסף המזומן, וכבר עכשיו הרבה מאוד בתי עסק ושירותים ציבוריים כמו שירותי תחבורה למשל, אינם מקבלים מזומן.

בודקים בקלות כמה תעלה עסקת אשראי כולל עמלות

ויזה, מסטרקארד מתקבלים כמעט בכל מקום בעולם. עם זאת, מקומות מסוימים עשויים לא לקבל כרטיסי אשראי מסוימים, או רק סוגים ספציפיים (למשל, אמריקן אקספרס לא מתקבלת בכל מקום). בנוסף, תשלום בכרטיס אשראי מקומי בחו"ל עלול לגרור עמלות עסקה נוספות, אשר יכול לנוע סביב 1-3% לכל עסקה. אז איך יודעים? אפשר להיכנס לאתר של חברת האשראי שלך ולבדוק כמה תעלה עסקת אשראי כולל עמלות. כך באתר של חברת ישראכרט למשל:

בנוסף, חשוב לדעת כי מדינות מסוימות, כמו סין, כרטיסים מקומיים משמשים יותר מאשר בינלאומיים.

בודקים בקלות את עמלות משיכת מזומן בכספומט – ATM

בניגוד לשם הרע שיצא לכספומטים בחו"ל, זו יכולה להיות דרך חסכונית להשיג מטבע מקומי, במיוחד אם הבנק שלך הוא חלק מרשת כספומטים גלובלית. עם זאת, עמלות כספומט זרים יכולים להיות גבוהים, ולא כל הכספומטים ברחבי העולם מקבלים כרטיסים זרים. במקומות כמו יפן, לא כל הכספומטים מקבלים כרטיסים זרים, אך ניתן למצוא כספומטים בינלאומיים לכל היותר 7-אחת עשרה חנויות.

גם את עמלות משיכת המזומן בחו"ל אפשר לבדוק באתרים של חברות כרטיסי האשראי, כך תעשה את זה באתר Cal למשל:

מחשבון עמלת מטח - קאל

תלחץ על 'רוצה לדעת כיצד חישבנו את הסכום?' ותקבל עמלות העסקה.

פירוט העמלות במחשבון מטח - קאל

מערכות תשלום נייד – מתן מידע במקום תשלום עמלות

Google Pay לא גובה עמלה על השירות. מה שהיא מרוויחה מאיתנו זה את המידע על הרגלי הקנייה שלנו, מה שנותן לחברה יכולת להתאים לנו פרסומות באופן מדויק יותר. Apple Pay ו – Google Wallet מתקבלים באופן נרחב במדינות רבות, אך הם דורשים גישה לסמארטפון ולאינטרנט, ולא כל המדינות או העסקים מקבלים אותם. בסין למשל, משתמשים באפליקציות מקומיות כמו WeChat Pay ו – Alipay.

 

אתה כאן כי אתה רוצה לחסוך, כמו כולנו. רוצה שמומחים מקצועיים יסייעו לך לקבל החלטה שקולה בבחירת מסלול השקעה שיעזור לך לחסוך בגדול? השאר פרטים ונציגים מחברות מובילות שבחרנו עבורך יחזרו אליך בקרוב, ללא שום התחייבות.

רוצה לקבל הצעה לא מחייבת?

התכנים באתר לא מהווים תחליף לייעוץ\שיווק  פנסיוני\השקעות\כללי המותאם לצרכיו של כל אדם והם מהווים מידע כללי בלבד. מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע בעלי רישיון או התמחות מתאימה לפני קבלת החלטה במוצרים פיננסים. האתר מהווה מקור מידע כללי בלבד.

מאמרים קשורים